Ullared

Jag älskar Ullared :D Dom har ju precis allt där! Köpte inte så jätte mycket ändå. Nödvändiga saker... eller a, det mesta av det i alla fall ^^ Hade inte med mej kameran, men det hade Linn och Elin, så snor bilder från dom. Var helt slut när jag kom hem. Efter Ullared åkte vi direkt ut till Åryd och firade Valborg med Nea och Bea, sen kom vi hem vid 24:00, 01:30 sådär. När man har varit uppe sen halv 7 är man ganska trött vid 12 snåret ;D Kastade mej i säng direkt.

Bilder från igår

Linn och Elin i ett par otroligt vackra mössor.


Linn och jag utanför Ullared med dagens inköp. Det blev inte så jäätte mycket som ni ser ^^ (duktig Lisa :))


Elin, jag och Linn. Jag och Linn ville ha glass i värmen. Elin hade fått för sej att hon hade en nyttig dag, så hon avstod. Konstig människa ;D


Kommentarer
Elin säger:

Hahahaha, jag är ingen "konstig människa" längre, för jag åt glass idag, hihi :D Vanilj och persika-sorbet! :D

2009-05-01 | 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback