Skog'n



Idag började jag på min fotouppgift med temat självporträtt. Är inte så mycket för att ta foton på mej själv kom jag på. I alla fall inte med stativ och fjärrutlösare och grejer. Känns som man tappar kontrollen lite, så det kanske blir en till runda ut i skogen. Tacka vet jag vända-på-kameran-och-le bilder :)
Hade ju glömt bort alla dessa myggor som har börjat invadera de småländska skogarna. Snälla, dö ut!

Idrottsprov idag ...Jippi... Fast ska inte klaga. Slutade ca 11:30 idag. Sköönt som attan, med tanke på att det blev en ganska sömnlös natt. Nu ska jag dra och läsa min engelskabok... xD Hade fiiint :)

Kommentarer
Raisa säger:

söta människa :D

2009-05-26 | 19:10:04
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback