Segt!

Uschannamej, va jag är trött. Vet inte varför dock... mysko.
Har inte haft tillgång till internet på 3 dagar. Man har en hel del att ta igen då. Hade 45 olästa inlägg på bloglovin xD
Imorn ska jag plugga. Ska fota lite också tror jag bestämt. Har kladdat upp några skisser som snurrat runt i skallen på mej som jag tänkte knåpa ihop.
Idag hade jag nationellt prov i engelska. Har inte en aning om hur det gick, men man får hålla tummarna för att det gick bra >.< Nu har jag bara 2 nationella kvar, ett arbete i naturkunskap och två i engelska. Det suger :)
Har verkligen inget vettigt att skriva. Imorn kommer nog några bilder ska ni se ^^ Hade fint!

Kommentarer
Raisa säger:

tacks söta båwlen :D jag har inget o göra så jag läser le petite prince XD hHAHAHAhohoh

2009-05-08 | 18:35:36
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback