Raisa 18 år :D

Nu ska jag iväg med mamma och storebror och köpa fiskar :D sen ska jag ner och fota min kompis som har dansuppvisning :D sen spelar Miss Li på BG. Kan det bli bättre? Tihi :D Har med mej kameran hela dagen så ikväll/imorn kommer nya fina bilder ska ni se ^^

Sen fyller en mega fin Raisa 18 idag :DD GRATTIS MIN LILLA SKINKA :) Nu är du stoor!

Nu får du stå ut med att du och din tvilling Kajsa dyker upp på bloggen! Mohahahaha!
(nej gott folk, hon har inte en siamesisk tvilling. Bilden är retusherad ;D)

Kommentarer
Raisa säger:

HAHAHAHAHAHAH men sötboll XD

"nej gott folk, hon har inte en siamesisk tvilling. Bilden är retusherad ;D"

hahahahahahahaha XD





<3<3<3<3

2009-05-30 | 11:42:33
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Nea säger:

hahah skulle du inte ha det till cirkusbilderna? xD

2009-05-31 | 10:55:01
Lynn säger:

Haha snyggt!

2009-06-05 | 19:27:47
Bloggadress: http://lynnpetersson.blogg.se/
visan säger:

hahaha grymt! du är så skillad på att redigera så att du är tvungen att skriva det. ascool bild!

2009-06-13 | 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback