Ny design



Blev inspirerad och hade tid över, så varför inte göra om designen på bloggen ^^ Var så jädrans trött på den gamla. Satte på The Rasmus gamla album på högsta volym och började leka. Blev ganska bra tycker jag, fast jag kommer nog ändra headern snart. Fotar ju nya bilder på tisdag, och sen har jag lång helj. Någon kommer sitta inne hela heljen och redigera xD
Snart ska jag sätta mej med läxan. Har tänkt ut ett litet schema.

10:00 - Vakna
11:00 - Sätta sej vid datorn
18:00 - Göra läxan

Självklart fastnade jag vid datorn, och kommer nog sitta här till 18:00 xD Ej hälsosamt, men skyller på att jag faktist inte brukar ha tid till datorn now days ;P Nu ska jag redigera några gamla bilder. Om jag blir nöjd kanske det dyker upp några ikväll... innan 18:00 såklart ;D


Juste. Om designen ser mysko i er webbläsare så uppskattar jag om ni lämnar en kommentar och berättar vad det är som ser galet ut ^^ Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback