I go liquid when you come around



Ett glas som jag blåste när vi var på Kosta glas skola. Fick hjälp så klart ;D men det vill jag banne mej göra om :D Det blev lite udda som ni ser, eftersom jag blåste för fort, men personligen tycker jag att det blev riktigt coolt xD Graderade det i måndags, med texten. Just nu ser det bara ut som jag har tagit en tusch penna och skrivit på det, men det svarta försvinner med tiden. Det var första gången jag gjorde det, så det har väl sina skavanker (minst sagt) men blev ändå nöjd med det, för att vara första gången ;D Det står "I go liquid when you come around" En gammal The Rasmus låt, Liquid. En favoritlåt, helt klart! (och jag har hört den live :3 tihiii, kommer aldrig glömma det xD)

Kommentarer
sofia säger:

Supergulligt glas! Jag önskar att jag också kunde blåsa glas och pyssla med sånt där du gör och få lika bra resultat!

2009-08-18 | 20:12:41
Bloggadress: http://rarty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback