ensam?



Tror ni att vi är ensamma i hela universum? Att det enda liv som finns är det som lever på vår planet.. Det tvivlar jag starkt på! Är ganska övertygad om att det finns något mer där ute, något vi kanske inte har teknologin till att utforska än. Det finns inga bevis för att det ska finnas utomjordingar... eller inga bevis som är tillgängliga för allmänheten i alla fall, men har ni hört talas om Roswell-incidenten? Den skedde under 1947. Militären gick ut med att det hade krashat ett UFO (oidentifierat flygande föremål) i Roswell i New Mexico. Senare tog dom tillbaka det och sa att det bara var en väderballong som hade krashat. Nog tycker man att de borde sätt skillnad på en väderballong och ett UFO ;D

Tycker bara sånnt här är så jädrans intressant, ni får ignorera inlägget om ni inte bryr er ;D


Bilden är en random googlad bild, inte av mej alltså ^^

Kommentarer
Raisa säger:

men jag håller med lisaaah :O jag tror fan det finns nått där ute.. bannemeii!

2009-05-08 | 22:26:09
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Raisa säger:

ja men jag kollade typ tio minuter senare så va jag på plats 50 XD HAHAHAHAH så jävla fult

2009-05-09 | 17:59:01
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback