Porträtt :)

Nu trallar jag till sängen. Bilderna kom visst inte idag heller, men imorn serru... kanske dom kommer. Har börjat på ett porträtt av Christina Ricci också. Har ritat ett porträtt av henne innan som jag inte tror ni har sätt (kommer ^^) men hon är så jädrans söt så det gör inget xD Detta blir bättre tycker jag, även om håret är knepigt (som alltid) Imorn är det måleri, så då kanske jag kan smyga in i datasalen och scanna in ett och annat. Har kommit in i en period igen, då jag tycker det är skitkul att rita. Ska påbörja en tavla imorn. Ska måla ett porträtt, vet dock inte än på vem. Nån kändis troligen. Ska bli så jädrans kul :D Vet inte om jag ska göra det i färg eller bara svart vit bara. Blir nog svartvit. Slipper man blanda färger hej vilt och måla om för att man inte tycker att färgen blev bla o.s.v, o.s.v.

Imorn ska jag också in till Fru bär AB och lämna mitt CV xD Sista dagen (yay) Men adressen som stod på platsbanken var fel, så jag har nog chans ändå ^^ Bärförsäljare. Om jag får jobbet får ni komma och köpa bär av mej. Jag får ju troligen sitta ute hela sommarn i så fall ;D Ska söka till lite annat också, bl.a. inom vården, och ska ner till Ernsons foto. Dom var lite intresserade av mej förra året så iår kanske jag har tur. Troligen får jag inte nått sommarjobb, men det är värt ett försök i alla fall.

Oj vad jag pladdrar på. Undviker sängen. Har sovit otroligt dåligt de senaste nätterna, och tror inte det kommer bli bättre denna. Ska kolla mina mail, bilddagbok, Lookbook och bloglovin innan jag går till sängs först xD Tar nog inte såå lång tid xP Hade!




P.s Om ni har förslag på kändisar med intressant utséende som jag kan måla eller teckna så skulle det va kul om ni skrev en rad. Det kan ju också va på er själv ;D Skriv länk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback