Nostalgi samt Porträtt



Lovade ju en bild, och här blire dubbelt upp ^^ Faktum är att det är samma bild. Ritade först upp den i blyerts och sen suddade jag ut den och målade med akvarell istället, fast det ångrar jag lite xD Det var väl tur att jag hade fotat den innan dess ^^ Det ser dock ut som två olika bilder eftersom hon på den första bilden ser utt att le, medans hon på andra ser livrädd ut xD Ska ner till staden i morn, så får se om jag tar och införskaffar mej akvarellpapper. Det brukar va så jäädrans dyrt om det ska va i bra kvalité bara, har jag för mej. Ska jag bli bättre på detta >.<
Bilden ska föresten föreställa Stina-Lee
Tycker nog att den första liknar henne mer, medans jag blir mer nöjd med den andra xD haha, det är krångligt detta.

Träffade Elin en stund denna kväll. Vi hade nostalgikväll och kollade upp gamla klipp på youtube. Själv har jag några favoriter som jämt tar mej tillbaka ^^ 1990-tal :)
Livet har sina goda stunder - kanske känns igen ;D Mc donalds
Ika i rutan - Även om man inte har sätt den när man var liten så är den otroligt rolig!
Bo-Ko - Älskade denna när jag var lite. Kunde vinjetten utantill.
Popcorn - Denna spelade min storebror jämt när jag var liten. Dock i tecnovertion.
Bumbibjörnarna - troligen min favoritserie genom tiderna. Inget slår bumbibjörnarna!
Disneydags - shit, kan den fortfarande utantill xD
Sailor moon - Självklart! Vem kollade inte på den.


Denna påminner väl otroligt mycket om disneydags, tycker ni inte ;D Alla serier som brukade va med. Var galen i ducktale

Det var bättre förr... i alla fall när det gäller barnprogram!


Kommentarer
Josse säger:

Vad fint du ritar och målar! Du har talang!

2009-03-14 | 11:43:48
Bloggadress: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback