Klar med kulisserna... äntligen!

Jag känner mej lite mer lättad nu. Är klar med alla kulisser till teatern. Jag ska aldrig mer rita en publik! Usch >.< De blev ganska hyfsade i alla fall. Två av lärarna har ringt stup i kvarten idag och frågat "är du klar med bilderna" eller "kan du komma och lämna bilderna" och visst jag förstår verkligen varför dom är stressade eftersom premiären är på lördag, men jag är sjuk, och det är inget jag hittar på. Det gör ont i halsen när jag skrattar. Jag sover knappt något på natten. Jag borde egentligen stanna hemma imorn med, men jag måste lämna in bilderna som sagt. Saknar mina popcornbarn med!

I heljen vill jag till Bettan, som fyller 18 år :D Men det är inte säkert att jag kan det för den jääävla halsen. Detta året kommer alla bli vuxna. Det känns lite... konstigt. Jag menar, man kan hamna i fängelse ifall man råkar typ... döda någon. Föräldrarna behöver inte längre försörja en (fast det kommer väl mina älskade mamma göra ändå ^^) man får lättare att skaffa sommarjobb. Det finns ju fördelar. Krogen, körkort (som jag är för feg för att ta. får snylta på kompisarna) men det finns nog fler nackdelar om man tänker efter. Om jag ska va ärlig så har jag lite ångerst för att jag börjar bli gammal xD

Jag och Johan har kollat på two and a half men hela kvällen. Snart en säsong skulle jag tro. Det är ju bara för underbart :D Nån mer än jag som älskar det programmet?


Btw så måste ni tycka det är skit tråkigt att läsa mitt svammel xD Det kommer fler teckningar, foton m.m när jag har frisknat till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback