Tips på läsvärt, tack :)

Jippiayo! Stadskulissen blir bättre än förväntat. Den dyker upp när jag har scannat in den. Har legat och tittat på tv hela jäävla dan, och nu kom jag på att jag har ett engelskaarbete som jag ska redovisa imorn... ett arbete som jag inte änns har börjat på. Som tur är kan jag redan lite om ämnet. Valfritt ämne och jag ska nog ta om fotografen Sally Mann. La upp några av hennes bilder för några dagar sedan. Här kan ni se dom. Förhoppningsvis går det fort och smärtfritt xD
Imorn är det fredag. Guud va jag vill att den dagen bara ska förintas. Ialla fall imorn. Vill va ledig och sova. Vill va ledig och kunna göra saker utan att va dödstrött. Vill sooova och va pigg på morronen >.< Keep dreaming. Har ju bara ca 1 ½ år kvar i skolan, sen blire ut och resa ett tag. Förhoppningsvis.
Nä, nu har ni fått höra mej klaga för mycket, så ska sluta. Nu är jag sugen på något... godisgris som jag är. Får bli oboy eller glass.

Btw. Ni kan väl skriva era bloggar? Är aningens uttråkad och behöver något nytt att glo på. Hade ^^ 

Kommentarer
hedvig säger:

här har du min blogg :D

2009-03-12 | 20:36:54
Bloggadress: http://cashelie.blogg.se/
Therese [ Tescho ] säger:

Sally Mann är speciell hon.. Fotona är ju ingenting att leka med!

2009-03-12 | 21:47:50
Bloggadress: http://tescho.se
Emelie. säger:

Here it is !

2009-03-12 | 22:39:04
Bloggadress: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback