Skisser



Tänkte att jag skulle lägga upp några av mina skisser. (Tänk på att de bara är skisser ;D) När jag bara kladdar på utan att riktigt veta vad jag gör så blir det ofta att jag för ner min humör på pappret. Just dessa bilder ser alla ganska deppiga ut upptäckte jag nu, men det är inte så ofta jag är det xD Brukar bli att jag ritar sånnt även när jag är uttråkad. Blir också ofta att jag ritar manga när jag ritar på fri hand. En gammal vana helt enkelt. Var helt besatt av manga av alla dess slag när jag var yngre. Har över 100 pocketar, som inte bli lästa lika flitigt nu som förr xD

Lämna en kommentar om inlägget uppskattas, så kanske det kommer fler ^^

Kommentarer
bea säger:

duktig du är

2009-03-04 | 23:43:56
Bloggadress: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback