Måleribilder



Här har vi några bilder på när es klassen har målerilektion ^^ Måste ju bara påpeka att jag är helt överkär i Tilias bild (Den gul. röd och oranga) Bilderna blev inte så bra, men aja. Man kan inte alltid va nöjd ^^
Ikväll har jag proppat i mej mat. Våfflor, nudlar med kykling och curry, och chokladmjölk med grädde xD Nu ska jag nog gå i ide och inte äta mer fören om sådär ett år xP

Imorn ska jag gå på stan med Elin, ska bli Asm med tanke på att jag har vart hemma i snart två veckor (sjukling) Ska kolla på ett par mjukisbyxor som jag kan hoppa in i sega dagar, och som jag kan ha när jag är ute och springer. Ja, jag har faktist bestämt mej för att jag ska ut och springa och förbränna lite fett härdan efter xD kan behövas. Ska bara friskna till först. Måste i alla fall sitta och vänta i en och en halv timme på att Elin ska sluta så jag tänkte ha med mej ritblocket. Måla lite på uppgiften som vi har i kulturhistoria och scanna in några teckningar med skolans scanner, så om jag är väldans uttråkad kommer det nog upp ett och annat ;D

Ikväll tänkte jag feta mej framför tv:n med mammas laptop i knät, men icke då. Det fanns verkligen inget roligt över huvud taget på tv:n. Kändes segt att sitta här och glo då och så stod jag inte ut med att höra på min grannes gubbmusik, så jag sprang upp på rummet och satte mej vid min egna dator i stället, med BRA musik! xD Redigerade några bilder (som alltid) och laddade in dagens bilder. Kanske ska ha med kameran till skolan imorn med? Skadar ju inte, eftersom det är så seg dag.. man kan ju försöka göra den lite roligare ^^

Kommentarer
Raisa säger:

den låten är så rolig men lite jobbig när det är det enda man har i huvet XD hahahaha





vad mysigt :( jag vill också måla:XD

2009-03-27 | 14:22:47
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Hanna säger:

Fint. nu blir jag jättesugen på att måla!

2009-03-28 | 00:51:50
Bloggadress: http://wormvsbird.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback