Lyckan leker!

Just nu är jag typ väldigt lycklig för ingenting, och det känns så otroligt härligt! Imon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det gör inget :D Kanske springer ut i skogen med kameran och stativet och plåtar lite. ÅÅååh, vad världen är underbar i bland. Man ska inte tänka på det förgångna då blir man bara ledsen. Tänk på nuet och lev i det. Haha, inget jag är bra på, men jag ska försöka lära mej. Denna heljen ska jag försöka att inte ha någon ångerst. Jag ska försöka uppskatta det jag har. Lyssna på lyckoframkallande musik och bara leva! Ibland är det härligt att leva! Ibland är det härligt att inte ha någon annan än sej själv att tänka på. Jag ska rita iheljen! Banne mej, jag ska rita så jag får skrivkramp! Jag ska va kreativ och lycklig. Låter inte det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback