Lördag!

För det första vill jag bara säga att det inte är nån idé att ni skiver kommentarer som "kolla in tävlingen på bloggen, du kan vinna skor" eller "lägg till mej på bloglovin så lägger jag till dej" för detta gör att jag ännu mindre vill gå in på er blogg, eller följa den. Då vart det klart.

Dagen har spenderats otroligt bra måste jag säga ^^ Var på stan med Elin. Hittade inget. Hoppades på att hitta leopardtights, och jag hittade ett par på MQ för 129 spänn. Lite mycket för ett par tights som går söner efter ett tag tycker jag nog, men jag kanske är desperat nog så jag köper dom ändå. (Kan va så snyggt om man matchar det med rätt kläder) På kvällen kollade jag på melodfestivalen och åt Ben & Jerrys med Bea och Nea. Kan väl inte påstå att jag tycker att någon av bidragen var speciellt  bra. Var inte allt förkust i det vinnande. Såg ut som en besatt ankunge.
Nu ska jag försöka knapra ihop någe till Bilddagbokens tävling. Att jag alltid ska va ute i sista sekund xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback