Längtan!

Shit pomfritt! Denna dagen har vart seg. Morrondagen kommer bli ännu segare, fast jag överlever nog. Slutar ju vid 12 :) Veckan går fort i alla fall. Måste rita på kulisserna >.< Det får bli i morron. Nu är jag såå trött. Mina axlar är så otroligt stela också. Har varit så hela dagen. Tror jag har råkat sova på nått weird sätt.



Idag längtar jag efter:

- Sommarlov
- Tills jag får längre och blonare hår xP (Det vill säga till sommarn)
- Heljen då jag kan slappa och äta Benn & Jerrys med Bee och Nee
- Gå på loppis och hitta massvis med gamla tavlor som dom säljer bajsbilligt, sen tar man bort den gamla fula duken och spänner upp ny och målar påren ;D
- (det vill säga) börja på en ny tavla. Mina nuvarande är tråååk!
- Åka utomlands (vilket lär dröjja)
- Till toan för jag är toanööödig >.<



Hade ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback