Flum!



hehe, ja, detta kan nog sammanfatta min dag ganska bra ^^ Väckte Nean genom att ringa henne klockan 11 på morronen, och tvingade in henne till staden. Vi roade oss genom att ta flumbilder (som vi brukar göra xD jag är medveten om att jag ser skapp ut, medans Nea ser ut som en snöprinsessa!) och kolla på Låt den rätte komma in. Måste nog säga att boken var mycket bättre. Dom hade hoppat över så otroligt mycket, så det vart lite synd. Men den var väldigt fin filmad måste jag medge.
På kvällen var det galenskaperna i konserthuset som gällde. Beas familj hade en biljett över så då fick jag följa med ^^ Hahah, det var uppskattat :)
Om jag kunde drömma är btw utläst så nu ska jag se Twilight. Senare kommer jag nog börja på När jag hör din röst. Raisa hade ju sagt att hon börjat böla i slutet av Om jag kunde drömma. Hon är allt bra mesig xDD haha, var ju inte så farligt ;D Nu ska jag titta på Twilight! Hade :DD

Kommentarer
Raisa säger:

HAHAHAHAHHAHAHA lipar i början på ANDRA boken lilla lisa.. XD hahahahahaha och man får damp av dendär bilden.. du måste lära mig hurman gör sådär:O

älsk<3

2009-03-07 | 22:58:30
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Mirry säger:

Läs om vår galna natt på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 | 13:17:59
Bloggadress: http://www.arntyochmirry.se
Nea säger:

hahaha titta jag lyckades ta mig in på en blogg för en gångs skull xD Bra bilden (bilderna) blev hörru hahaha snöprinsessa my ass x''D flumflumflum de är du o jag det

2009-03-08 | 15:49:04
Tove säger:

Aaaw ni är ju för söta <333

2009-03-09 | 17:50:15
Trees säger:

ooh haha^^ men vilket fint hår det röda var!! man dör lite här.

2009-03-12 | 17:39:01
Bloggadress: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback