En scanner!!!



Hai! Sitter här i skolan och fördriver tiden genom att scanna in mina teckningar xD Yay! Denna ritade jag nån gång nu i veckan när jag inte kunde sova. Det blev en hel del små skisser den natten xD Här sitter jag och lyssnar på Markus Krunegård och ute öser regnet ner. Känns härlig på nått sätt, även om man befinner sej i skolan, och mina fingrar är blåa av kyla.
Så vad tycker ni om bilden? Det är lite fel här och där och jag ska nog lägga till lite färg i den men annars så orkar jag nog inte göra så mycket mer med den. Kärlek till jordens alla scanners :D Förutom min gamla som var en mardröm >.< Ska införskaffa mej en ny när ekonomin tillåter.

IIiih, är hungrig som en get som går på diet. Magen är tom. Aja, tiden går fort och snart kommer nog Elin så vi kan gå ner på stan och fördriva tiden med fika. Me like ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback