Egoblogg

Ny header på bloggen igen, och oj vad bloggen blev ego helt plötsligt. Fast den är ju trots allt min xD Fårla se om jag behåller den som den ser ut nu eller om jag byter ut den. Troligen blire en annan xD
Idag har jag gjort långt ifrån allt jag hade tänkt göra idag. Slappdag. Jag skulle känna mej stressad om det inte var för att jag är så gott som ledig imorn. Har en mattelektion på en timme som jag har funderingar på att skippa. Jag får se.
Igår såg jag både Låt den rätte komma in och Twilight, och jag måste säga att båda var en stor besvikelse, fast det är väl så när man har läst böckerna. Dom hoppade över så mycket, i alla fall i Låt den rätte komma in >.< Twilight var bara allmänt seg om ni frågar mej... eller den var ju bra, men jag hade förväntat mej mer. Fast rollsättningen var väldigt bra. Bella och Edward (huvudpersonerna) hade precis de personligheter, och kroppspråk som jag hade föreställt mej. Dom hade nog varit bättre om man inte läst böckerna. Fast jag förstår inte riktigt hyserin kring filmen Twilight :/
Dom var väl sevärda ^^ Ska inte skrämma er nu ;D

Kommentarer
Raisa säger:

nä böckerna är yu definitivt bättre,men när man sett filmen fler gånger så vet ja nte vad >.< hahahaha har läst ut tredje boken nu lisa, kissar ner mig

2009-03-08 | 19:41:52
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Anonym säger:

ja precis bloggen är ju trots allt din så du får ha en bild på dig ;P

2009-03-08 | 20:56:15
Bloggadress: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback