:D

Kom precsi hem från skolan. Slutade 13:10 vilket är härligt ^^ Hade med kameran till skolan så senare kommer det troligen några bilder på mina vänner när dom målar och målarateljén :) Några bilder på några av mina målningar också. hoppas dom uppskattas.

Igår var det ju våffeldagen, och eftersom jag inte hade tid att baka det då så tänkte jag att jag skulle göra det idag i stället. Mums. Älskar verkligen Våfflor, om man får till dom bra. Man får inte snåla med smöret xD Grädde ska man ha också, och sylt så klart ;D Iih, goott! Ska kanske till papi ikväll. Bror på om jag kommer på nått sätt att komma till solan imorn. Kan ju cykla men det tar lång tid och det är kallt. Eftersom jag börjar hosta så fort jag kommer ut så ska jag försöka undvika det. Bussarna går knasigt också, men det är nog det enda alternativet i så fall.
Hade!


Kommentarer
Beata säger:

sv: hihii vilka av dom? dom leggingsjeansen? funderar påt men dunno yet, måste ha bättre skor till dom =/ elr om jag tar highheels kanske ^o) fårse ^^ men nån dag fåre bli iaf =33



o de e du som e snugg!! x33

<3

2009-03-26 | 21:09:49
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback