Chocoolate :3

Sitter här och lyssnar på Nirvana. Mmm, lyckopiller :DD
Följde med mamma ner till stan idag, för jag börjar känna mej bättre, men klart som fan att jag skulle bli ännu sjukare igen. Mamma sa att jag hade feber >.< Fan dåå! Vi åkte i alla fall till mammas jobb och jag fördrack mej på choklad från deras choklad och kaffe maskin :3 Mumma!! Choklad av alla dess former är jag svag för asso xD
idag har jag grejer att göra. Ska skriva om mitt fotoarbete om modefotografering, rita på min affish helst, och plugga naturkunskap till provet som tydligen var på onsdag (jag som trodde att det var på tisdag :D) Hoppas att jag kan gå i morn bara.

Veckan som kommer ska jag ha med min kamera och fota mycket
, det lovar jag. (Såvida min förkylning inte blir värre.) Har vart så jädrans dålig på att fota senaste månaderna. Då kan jag ju fota de tavlor jag håller på med på måleriet med. Har inte kunnat ta hem en enda sen vi började xD Så seg är jag. Och det var nästan ett och ett halvt år sedan  ;P Har också några fotograferingar på G. Ska fota bland annat Beata, Tove och Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback