Bibliotekskladd... igen

Sitter här på biblan. Har varit duktig och pluggat i två hela timmar. Kan knappt fatta att jag lyckades med det xD Nu lägger jag undan böckerna och tar resten imorn. Matte prov på onsdag. Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska ta mej hem. Har mammas cykel och tänkte att jag skulle cykla hem, men det snöar/regnar ute och det har jag ingen som helst lust att ge mej ut i. Mamma svarar inte på mobilen heller, och pappa ligger hemma med opererad hälsena.
Imorn har jag bara två lektioner, som jag brukar ha.. Börjar 9:15 och slutar 12:00. Göttans :DD Men när jag tänker på vad jag ska göra efteråt så blir jag depp.. Ännu mer matteplugg. Detta matteprovet ska jag banne mej ha bra på, annars blir jag deprimerad. Matte B ska ju vara den svåraste kursen, men G ska jag väl i alla fall lyckas få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback