12:15

Trodde att förkylningen skulle gå över efter ett tag, men icke då. När jag vaknade idag så gjorde halsen galet ont. Känns som jag är lite piggare i dag i alla fall. Kan nog laga mat. Något jag inte orkade igår. Det är bra också av den anledningen att jag kan rita klart kulisserna som skulle vart klara för länge sen. Ska lämna in dom i morn. Måste gå till skolan imorn, även om jag har ont i halsen. Nu ska jag ringa mamma och kolla om hon har sjukanmält mej. Hon glömde ju det i går, så det skulle inte förvåna mej om hon hade glömt det idag också.
Teckningarna får ni se imorn.. eller ikväll. Hade ;D

Kommentarer
Beata säger:

mja! de verka inte va nån som vill komma till mej på lörda. och dom har inte ens sagt de till mej utan till raisa. känns som jag e befläckad av aids elr nått. vill fan typ gå o dränka mej så problemen försvinner...

2009-03-18 | 19:25:07
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/
Beata säger:

just nu vill jag skita i ferre!



allt vill bara facka sönder mej!!!!

2009-03-18 | 19:40:00
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback