värme & shopping



Dagen har varit dööö skön! Varmt väder, och shopping. Kan det bli bättre? Köpte ett linne (på bilden ;D) en tröja, leggings och jeans. Allt på rea. Var inte meningen att jag skulle köpa jeansen. Slängde åt mej ett par random för att se hur tröjan såg ut till jeans eftersom jag hade kjol på mej, sen blev jag ju förälskad i jeansen också haha. Jag klagar då inte. Inte ofta man får ett par snygga jeans för bara 250 spänn.
Morrondagen bjuder på (kanske) måleri, repning, kanske ett dopp i sjön. Sen får man ta och se vad som händer. :)



Elin och jag svalkar fötterna i Växjösjön :)

Kommentarer
Natalie säger:

Åh Lisa! Gillar verkligen den nedersta bilden. Ser sjukt bra ut med "widescreen-linjerna". Jag kanske använder egna sånna någon dag på mina bilder. Hoppas det är lugnt!



Natalie

2009-06-29 | 23:10:05
Bloggadress: http://www.bloglovin.com/blogg/650621/paper-notes/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback