The Sims 4?



Jag och storebror gör ett tappert försök att bli nominerade till bilddagbokens tävling. Bilden föreställer min kära bror som en sim. Man skulle fånga en simpersonlighet, och vi valde att fånga "drömmare", vilket passar perfekt med tanke på att det är det enda som min storebror gör xD Blev väldigt nöjd med den måste jag säga :) Dom som spelar the sims kan nog känna igen sej endel i bilden. Jag satt med en bild framför och rättade till så Johan skulle sitta precis som dom gör i spelet xD

Kommentarer
Elin säger:

Hej. Ville bara säga att jag gillar dina bilder :)



Du fick även min röst på bilddagboken i den tävlingen;)

2009-06-15 | 15:42:57
Amanda säger:

Svar: Det har du rätt i! Annars platsar den nog mer på fotograferingar, men cool var den!



Frän bild också! :)

2009-06-15 | 17:07:14
Bloggadress: http://amandastyle.blogg.se/
Beata säger:

gosh! såg nu att den va nominerad, vf inte sagt det kvinna?!

MEN, jag röstade pådi x) hoppas du vinner! din va faktiskt bästast av dom =>>>.



<3

2009-06-15 | 23:30:00
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback