Regn, regn och åska

Det har regnat oavbrutet sen 12, det vill säga 5 och en halv timme nu. Oturligt nog befann sej jag och Nea oss mitt i smeten och kom hem genomblöta (eftersom vi är snåla smålänningar som inte har lust att lägga ut 40 spänn på ett paraply). Kollade vädret igår och då skulle det vara lite molnigt vid 12 tiden. SHIT... kan man ha mer fel? xD På nått vänster blir jag lycklig av regn i alla fall. Snart ska jag sätta mej med gitarren och tralla lite. Ska börja på en ny låt i bandet, Spaceman med the killers.
För övrigt så har en av mina fiskar fått små bäbisar i dag :D Tre stycken blev det, för de andra var självmordsbelägna och simmade ut till de big ones och blev uppätna. Attans. Jag som väntat, men vad gör man xD Det kommer fler.
Håller på med en ny design, så snart blir bloggen lite finare ;D Vet att ni väntar med spänning, eller hur ;)

Mer uppdatering och bilder till kvällningen ;D

Kommentarer
Beata säger:

Kolla tv4 vädret istället =>

Lite bättre ärom ^^.

Ska bli åska imon med btw.



saknarej korv! <3

2009-06-30 | 23:25:12
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback