Jävla flygerfän!


Idag har jag målat vår trappa och ytterdörren. Tjänat lite pengar på't ;D Medans jag målade yttersidan på dörren kom det en humla rätt som det var och började jävlas med mej. Jag försökte viffta bort den och återgå till mitt målande, men klart som fan att den kommer tillbaka och terroriserar mej. Mamma kommer ut. Hon undrar väl varför jag hoppar omkring hipp som happ i trädgården. Jag förklarar mitt hummelproblem och ber henne hämta mitt hårsprej. Kommer ihåg Raisas historia om när hon sprejade hårsprej på en spindel och den stelnade. Engilt henne var det ingen bra metod men jag såg ingen annan utväg helt enkelt xD Funkade finfint. Kände mej dock som en brutal yrkesmördare. Innan jag var klar hade jag lyckats spreja fyra humlor som terroriserat mej. Tackar vet jag hårsprej ;D

Haha, jag är medveten om att det är en geting på bilden, men jag hade inte någon hummelbild (och nu förstår jag varför xD)
Taken i Frankrike, för ganska exakt ett år sedan.

Kommentarer
Viktoria säger:

Vilken underbar bild :) Riktig sommarkänsla.

2009-06-30 | 12:40:13
Bloggadress: http://viccivicci.blogg.se/
Raisa säger:

HAHAHAHAHA XD ja men sprejar du på lufften så har dne inget o fassna på XD tokstolla

2009-06-30 | 19:10:33
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback