Grillat :)


Så här såg jag ut på midsommar. Eftersom ingen av oss hade grillat helt själva innan tog jag på mej ansvaret och var the grillmaster xD Gott blev det ju, så dålig kan jag ju inte ha vart xD Senare på kvällen träffade jag upp Lovisa och Sarah och vi trallade omkring lite i det sköna vädret sen gick vi hem och drack te. Det blev en lugn midsommar för min del.

Idag har jag hängt hemma hos pappa hela dagen. Han jobbade på Cloetta förra veckan. Ni vet godisföretaget, så han hade en hel påse med godis med sej hem. Jag har frossat en aning. Nu ska jag banne mej bli nyttig! När han kommer hem från Grekland (han ska vara där en vecka nu.... utan mej :((() så ska han hjälpa mej att köpa löparskor >.<
Byebye :)

Kommentarer
Elin säger:

Yo, du var riktigt bra som grillproffs! Och bilden blev nice!

2009-06-22 | 11:21:34
Hanna säger:

Jättefin blogg! :)

2009-06-22 | 11:33:57
Bloggadress: http://hannagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback