...



Nu ska jag snart cykla iväg till min mormor. Det är varmt och skönt här i Växjö idag. 25 grader i skuggan. Vi ska köpa rulltårta. Jag hade ju tänkt att jag skulle baka det egentligen, men det blir inte av. Har ingen som hellst lust att sätta på ugnen i denna värme. Det börjar kännas som sommarlov nu. Har blivit lite brunare, vilket är skönt. Det ser lite fräshare ut. I alla fall på mej ;D Har kommit igång mer med mitt "sommarjobb". Snart ska jag upp till moster och kusinerna i Övik. Den 23 juli åker jag, mamma och Johan upp. Okei.. kanske inte så snart, men jag längtar ;D Den 1 augusti fyller jag 18. Ska bli riktigt kul :D Denna sommarn är inte så pjåkig, trots att jag inte har något riktigt sommarjobb, eller har råd att åka på några festivaler.

Sugen på att lyssna på en riktig myslåt ;D Tryck på rubriken/bilden.

Kommentarer
Raisa säger:

jag vill med till norrland men det finns inga biljetter kvar längre :(

2009-06-28 | 21:20:03
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Lilly säger:

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-06-29 | 06:17:48
Bloggadress: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback