Dagens inköp: målaramar :)



Har samlat på mej en hel del målarramar. Ni ska det bara spännas upp duk på dom xD Idag köpte jag min 8:de. Hittade två enorma för bara 25 kr styck :D I sommar ska jag bo i målarateljén! Fast har faktist lovat Nea ett par av dom också, eftersom hon inte springer omkring på loppisar och fyndar som jag, men jag tror jag klarar mej ändå ;D

Imorn har jag ledigt ^^ Alla lektioner är inställda. Inte klagar jag ;D Har planer på att städa rummet och sy in och laga kläder... haha, fast det kommer jag nog inte göra xD Är ledig på torsdag med, men då ska jag leka med Nea :D
På tisdag ska jag måla. Längtar efter min John Lennon tavla nu. Varje gång jag målar på den märker jag att den blir mer och mer klar. Ska måla klart smågrejer på andra tavlor som är så gott som klara där med. Negativt med att måla med oljefärg.... det tar minst en vecka innan det har torkat xD

Kommentarer
Christine säger:

Så lite så:) Och ett stort tack själv:D



Ha det toppen! Och lycka till med fortsatt tecknande:)

2009-06-08 | 11:49:07
Bloggadress: http://dissys.blogspot.com
Konatski - drawings säger:

Första gången jag tittar in i din blogg, gillar dina målningar, speciellt den med planeterna och jorden som öga :)



Och nu till en fråga: Vad används de där träplattorna man får med när man köper canvastavlor? Har aldrig fattat det :P

2011-08-31 | 00:03:00
Bloggadress: http://konatski.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback