Angel


Här kommer en relativt ny bild.
Akvarellpennor, blyerts, tusch och en gammal tidning :) Tagen med systemkameran, men när jag har möjlighet ska jag försöka scanna in den. Säg gärna vad ni tycker om den :)

Idag kom äntligen väskan från tradera som jag budade på, och fick :D. Den var ännu snyggare än på bilden. Blev lycklig i själen. Behandlade skinnet och sydde dit en knapp som jag hittade i mammas sylåda, som passade perfekt. Johan kommer säkert vilja låna systemkameran imorn när vi far till kalmar så bilder på den kommer nog ;D
På tal om någe helt annat så har jag också hunnit bränna mej på en stekpanna och sprungit omkring och klagat hela kvällen. Mamma säger gång på gång att det inte går att göra något utan man får bara vänta. Hon fattar inte att jag bara vill ha lite medlidande. Svider som attan.

Btw så lyssnar jag på Robbie Williams ikväll. Haha, han var en idol när jag var sådär 10 år så det är lite kul att uppleva de gamla låtarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback