Update

Nu ska jag snart hoppa i säng. Har städat, precis som jag sa att jag skulle göra ^^ Möbelerade om, och det blev riktigt bra faktiskt. Har en enorm sopsäck på golvet som ska slängas bara xD Morrondagen har jag ingen koll på. Det blir kanske norrtull, kanske bio, eller stan!? ingen aning faktiskt. Ganska skönt att inte ha nån koll.. på ett sätt. Å andra sidan hatar jag att inte veta vad som väntar xP
Juste.. jag har endel teckningar som ligger och väntar på att bli inscannade/fotade. Dom kommer med tiden.

Sen var det visst någon som undrade om min meny ^^ Den är en enkel meny med länkar helt enkelt. Har improvicerat lite för att få den som jag vill ha den. Jag höll på en del med html koder när jag var yngre, men jag är långt ifrån duktig på't. En sida som har hjälpt mej en hel del med min blogg är designadinblogg.se.
Sov sött!


   There she goes - The La's

Kommentarer
Anonym säger:

Okej tack så mycket! =)

2009-07-21 | 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback