Tavlor




Tavlorna jag tog hem idag. Den första var till ett projekt som vi hade, som hade med mat och hälsa att göra. Nu i efterhand så ångrar jag lite att jag gjorde den för... jag kommer ju inte kunna ha den uppa xD Alldeles för sorgsen. Den är inte riktigt klar än.
Andra tavlan målade jag efter en teckning som jag hade tecknat. Teckningen blev dock bättre än tavlan xD


Fick med mej ett par böcker hem igår föresten. Min smak är väldigt splittrad xD En deckare och en fantasy xP (Nea tipsade om fantasyn) Dom verkade spännande, och det är inte ofta man får inbundna böcker för det priset. Nu ska jag läsaläsaläsa i Norrland :D Har nån läst någon av dom kanske? Midvinterblod av Mons Kallentoft och Abarat av Clive Barker.

Kommentarer
Nina säger:

ÅH måns kallentoft är skitbra!!

2009-07-22 | 22:44:39
Ingela Pings Ek säger:

jag har läst alla Måns böcker och de är GRYMT bra :D sen är jag från Linköpingstrakterna själv vilket gör allt lite mer spännande när man har relation till platserna :D

2010-01-27 | 17:28:25
Bloggadress: http://pings.blogg.se/
En sara säger:

ABARAT är en helt underbar bok! En av mina favoriter :)

2010-01-31 | 18:06:49
Jessica Fotar säger:

Har läst abarat, den är JÄTTEbra!! :D

2011-08-26 | 15:07:30
Bloggadress: http://jessicafotar.blogg.se/
A säger:

jag har läst abarat och är en av mina favoritböcker! Den är verkligen läsvärd :)

2011-08-26 | 18:49:57
Vevve säger:

Mons Kallentoft är sämst enligt mig.. fick "tvinga" mig genom boken och kändes som om den aldrig skulle ta slut. =P hehe

2011-09-03 | 17:33:24
Bloggadress: http://vevvesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback