Städdag

Nu blir mitt rum rent och fint :) Började i går kväll, och fortsatte idag på morronen, och tar nu en liten välförtjänt paus. Har rensat lådor, bokhyllan och inte minst garderoben. Den såg ut som ett bombnedslag innan, med tanke på att jag bara kastade in alla mina kläder där för att dom inte skulle ligga på golvet.... tyvärr hamnade dom ju där ändå. Har hittat en mängd olika saker som jag har letat efter. Bl.a. negativen som jag plockade ut hemma hos mormor, som jag hade tänkt framkalla. Tror jag kommer scanna in dom när skolan börjar istället. Har nog inte tid till framkallning.
Om jag är riktigt duktig idag så ska jag plocka fram symaskinen och sy in min klänning, kjol och fixa gardinerna. Tvivlar jag dock på xD
På Lördag, eller Tisdag ska jag till Öland. Ska bli skönt. Man kanske till och med kan bli lite brun och vädret tillåter. En sak är säker i vilket fall. Jag ska rita :D
Japp, nu ska jag nog fortsätta röjja runt. Har fortfarande mycket att göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback