Hemma

Nu är jag hemma i Växjö igen. Åkte hem lite tidigare. Två av mina kompisar fyller år och ska ha sin 18 års fest ikväll, och min andra kompis ska ha sin på lördag, så kände att det kanske var bäst att komma hem, umgås med vänner, och komma i ordning lite. Ska ju iväg upp till Övik om en vecka igen.
Öland vart väldigt mysigt ^^ Stugan hade havsutsikt och jag har badat minst 3 gånger. Det var dock ganska kallt i vattnet. Mellan 17-19 grader. Mitt rum var också bombaderat med spindlar när jag först kom dit, vilket kanske inte bidrog till min nattsömn precis. Måste göra något åt min spindelfobi.
Gick promenader på kvällen. Satt på en klippa och läste i solnedgången (bilder kommer) Det vart fint :D Ganska folktomt också.
Nu ska jag ringa några samtal, sen ska jag iväg och fira Lovisa och Sarah :D

Hoppas ni har haft en trevlig vecka!

Kommentarer
Beata säger:

ooh åsm! =D

vad skary va då?'

fick du mitt sms för nån dag sen?

Vi ska träffas imon innan affärerna stänger och lägga ihop nå till nea, vill du va med elr??



puss<3

2009-07-17 | 22:07:28
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback