Vattenbarn



Ritade denna i julas. Dock bara teckningen. För inte så länge sen hittade jag den, och tänkte att jag skulle tuscha den. Gjorde det, och när det var klart så tänkte jag "äh, va fan. jag färglägger den väl också" xD Jag är inte bra på att rita kill kroppar på fri hand så jag blev riktigt nöjd över mej själv att jag kunde åstakomma denna xP Färglagd med akvarellpennor. Tog kort med den, eftersom färgerna inte hade synts om jag hade scannat in den. Ska köpa en scanner så fort jag har lite skapligt med pengar, men det är inte ofta det.
Ja, nu ska jag ner och titta på när min storebror spelar little big planet. haha, det är riktigt gulligt det spelet  och så är jag udda och underhålls av att titta på när andra spelar spel xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback