Musik e livet!

Kom precis hem från repningen. Det var bara jag och Nea där idag, för Bea kände sej inte bra. Det gick ganska bra ändå. Vi kom fram till två låtar som vi ska spela. Nirvana -Come as you are och Marilyn Manson -Tainted Love. Ska bli kul ^^
Har köpt nya kläder idag xD Lycklig! En kofta och en kjol. Rea med ^^ Har dock liiite för lite pengar för tillfället. Mitt studiebidrag har inte kommit än heller :( Det brukar komma den 22, eller 23. Imon ska jag kanske köpa nya skor med xP Liknande kängor, fast nättare, kan man säga. Får se.
Haha, hittade M&M på pressbyrån idag. Blev lycklig ändå in i själen. Har tjatat om M&M sen jag var i frankrike. Varför har dom det bara utomlands? Ja, nu har dom det i alla fall på pressbyrån ^^ Dyrt, men det kan det va värt ibland. ;D




Lägger upp några äldre bilder från när jag fotade Hedvig som docka. Tove står för smink och hår, precis som föregående ^^
För övrigt så drogar jag ner mej med Spaceman med The Killers. Ni som inte hört den MÅSTE lyssna på den på youtube, Helt otroligt jävla underbar låt säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback