Inga akvarellfärger här inte...

Ser ut som att det inte blir något målande eller ritande ikväll, för jag hittade inte mammas akvarellfärger >.< Hon ska jämt springa och flytta på alla saker.
Känner lite ångerst för imorn. Dels för att jag har matte, och jag har inte räknat något alls den senaste veckan, bara för att jag har varit ledig/sjuk. Plus att min mattebok typ har bosatt sej någonstans, utan att berätta det för mej. Den är med andra ord borta :/
Har bestämt mej för att slinga håret ljusare föresten. Min kompis går frisörlinjen så har bestämt mej för att hon ska få göra det på mej. Lite billigare, och förhoppningsvis lika snyggt xD Vill ha någon förändring, nu när allt annat bara rullar på som vanligt.
Imorgon har jag foto igen. Vi har mer fördjupning på studiofotografering nu. Har ju hållt på lite med det innan, men då har det mest blivit improvisation när det gäller ljusinställningarna, och så har jag bara använt mej av två blixtar med paraplyer. Nu finns det otroligt många blixtar man kan använda sej av, och riktiga bakgrunder. Det är kul ;D Om vi fotar lite så kommer kanske det upp några bilder. //Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback