Wacom bamboo



Just nu är jag så grymt sugen på att köpa en ny tablet. Hade en innan, av märket Trust. Köp aldrig det! Jag var inte speciellt nöjd med den. Den var klumpig, verkligen inte att lita på, och hade ingen som helst känsla att rita med. Har kollat på en Wacom hur länge som helst och jag tror det skulle bli denna i så fall. Den kostar runt 800-900 kronor, så det är ju en del, men om jag känner mej själv rätt så kommer jag inte kunna låta bli den xD Måste börja spara. Om jag blir för ivrig kanske jag köper den nästa gång studiebidraget kommer och lever som en fattig student resten av månaden xD Så i så fall får ni nog se mer photoshop bilder ^^ Det är ju en helt annan teknik när man målar med en tablet, men jag ska banne mej få in det! Roligt är det i alla fall! Förhoppningsvi nästa månad då, om jag lyckas överleva utan pengar xD

Nu har jag tjatat färdigt xP

Kommentarer
Elin säger:

^^ tips, köp den och rita porträtt eller annat som folk kan köpa;) då får du nog igen pengarna snabbt :P

2009-02-17 | 21:11:03
Carro säger:

Jag har en exakt sån där. Den är jättebra! Tyvärr kan jag inte använda den så ofta för datorn tar inte emot den, dumt! Men det jag ville säga var att den där är jättebra och verkligen värd pengarna :)

2009-02-18 | 16:22:55
Bloggadress: http://fotofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback