Frys!



Foto i skolan idag, och jag ställde mej framför kameran för en gång skull :O Fanny tog korten. Det finns en anledning till varför jag trivs bättre bakom kameran säger jag bara ;D Fast det är kul att hoppa fram nån gång då och då också.
Fryser som en nerfryst kyckling >.< Massa kallt och jag vill bara gå och gömma mej i en bastu.
Nu ska jag ner och äta sen kanske ta en varm dusch, sen bär det av hem till papi. Ska nog laga någon fisk till honom. Stackarn trillade ju så hälsenan gick av, så nu ligger han i soffan hela dagarna.
Kramar på er ;D

Kommentarer
Raisa säger:

du är jätte söt framför kameran <3 sötabåwlen

2009-02-23 | 17:32:16
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback