090217

Aj >.< Har råkat äta kött igen och de vet de flesta att det är iinte så bra för en vegetarian. Själva saken att jag har ätit kött bryr jag mej inte om så mycket längre, men magen verkar inte tycka om det. Har ju varit vegitarian i ca 7 år så det är kanske inte så konstig att magen reagerar. Usch! Får hoppas att det går över lika snabbt som det uppkom.

Imorn kommer det nog nya teckningar. Ska till pappa ikväll och där har jag de flesta av mina pennor. Ska prova på mina promarkers som jag köpte när jag gick i 9:an. Har inte ritat med dom på länge. (För er som inte vet är promarkers en slags tuschpenna) Har dock tänkt införskaffa mej tombows pennor som verkar ganska roliga :) Tusch pennor som man kan dra ut färgen med hjälp av vatten, och på det sättet skapa skuggor. Fårla se vad pengarna räcker till xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback