Två Promarkers porträtt ;)



Här har vi de två teckningarna då. Ritad med promarkers och tusch. Ritade av mina storebröder när dom var små. Blev inte så jätte likt, men det var för att bilden var på en yta av 2,5*6cm, och att jag ritade på fri hand med tusch. Hade ju tyvärr bara begränsat antal pennor så håret blev inte helt som på bilderna xD Ska öva mej ^^ Vara noggrannare med att få till exakta former och ansikte innan jag börjar färglägga nästa gång, men färgläggningen är ju det roliga så här hade jag bråttom som bara den att få det gjort innan jag färglade ;D Ser att jag har missat lite på den vänstra, det får ni ignorera så länge ;DD
 Vilken blev bäst tycker ni?

Kommentarer
S a r a säger:

Båda blev jättebra:)

2009-02-22 | 17:52:59
Bloggadress: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback