Tisdagar in my heart!

Nu är jag hemma från skolan igen. Älskar tisdagar. Börjar 9:15 och slutar 12:00 :3 Två lektioner. Kulturhistoria och Gympa. Jag skulle egentligen göra slingor i skallen idag, men min kompis Tove som skulle göra det på mej hade inte kundpass på sin skola idag, så det får vänta några veckor. Lite synd. Jag som ville bli blondare :(
Idag ska jag rita. Det är så gott som bestämt xD Jag var i skolan och skrev ut några bilder från fotografen Hanna Björkstedt's hemsida. Hon är så otroligt duktig. Har kollat in hennes blogg väldigt länge nu, och man tröttnar minsan inte ^^
Har läxa tills imorn med. Engelska papper och så många jag plugga på matten, som sagt. Ska sätta mej med det ikväll.. Det måste jag verkligen göra. Är sämst på att komma igång med pluggandet.
Nu ska jag nog gå och ta lite av cheesecake'en som blev över från i förrgår. Den va så grymt good! Min mamma äger på att laga mat, och gosaker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback