"Snöstorm"

Hejhopp! Sitter här i skolan och har måleri, egentligen. Har suttit och skissat lite. Man får så ont i nacken efter en stund bara, om man inte har ett bord som går att justrera som jag har hemma. Lägger den föregående teckning åt sidan ett tag. Ibland måste man ju det för att senare se vad man kan förbättra på den. Har börjar på en ny. Vet inte vad det är, men jag har ingen insperation nu, så det blir bara massa porträtt..
Idag på morronen snöade det, och det har inte slutat än. Dom sa att det skulle komma en snöstorm från England, och där hade dom ställt in skolorna för att det var så mycket snö... inte för att jag skulle kunna kalla detta för snöstorm precis xD Några centimeter på marken bara. Jag ska i alla fall åka pulka med en kompis när jag kommer hem xD. Har jag längtat efter hela vintern ^^
Ojdå. Nu har jag visst slutat så nu ska jag vandra vidare upp och  hämta min kompis. Hare fint ;D

ps. Längtar ihjäl mej efter the sims 3 som kommer ut och ca 2 veckor xD (barnslig som sagt) Verkar ju så jädrans kul xD å se om jag kanske skriver en rad senare ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback