Snö & solsken!

Alla hjärtans dag kunde inte firas bättre säger jag bara. Vi åkte ut till min kompis Lovisa som bor ute på landet, och där lagade vi Wook, och sen satt vi och fikade och kollade på film. Pratade i timtal om allt mellan himmel och jord och framåt 12 slaget gick vi ut och kollade på stjärnorna, hade snökrig och gjorde snöänglar. Underbara människor och underbar omgivning. Det var verkligen helt underbart ^^
Idag vaknade vi vid 11 tiden sen åkte jag och Siri hem, och nu sitter jag här. Ska snart ringa min kompis och fråga om hon har tid att slinga mitt hår, annars ska jag åka pulka ^^ Underbart väder :D Snö och solsken!
Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback