Shopping :)

Idag har Lisa vart duktig ^^ Börjat på ett grafik tryck och målade i ateljén efter skolan :) Håller på med ungefär 4 olika tavlor så ska försöka slutföra några av dom xD Det är kul. Oljemålningar.
Har varit på stan efter skolan. Köpte När jag hör din röst. Fortsättningen på Om jag kunde drömma. Kan ju fan inte slita mej från boken så det är väl lika bra att köpa den andra när den väl är på rea xD Köpte också trosor och en tröja. Har varit sugen på glass hela veckan så ett glasspaket fick följa med mej hem med. Nu får jag inte shoppa på länge xD Jag och några vänner ska kanske åka till Göteborg på påsklovet så måste spara.

För övrigt kommer det upp en snabb målning när jag kommer hem från papi senare ikväll. Hade bra tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback