Övernaturligt



Denna blev nog ändå dagens favorit. Den speglar liksom Nea, och den är fiiin :) även om den blev lite suddig. Vi hoppade omkring och jag kastade omkring med kameran samtidigt som jag tog denna. Tycker att den såg lite "gammaldags" ut så därför fick det bli en polaroid ram runt xD

Jaa folks! På tisda serru ska jag fota en annan människa. Hon heter Beata och hon är en väldans snygg måste jag säga. Galen rakt igenom och det är därför man älskar henne! Vi ska ha Charlie Chaplin tema och jag tror nog att det kommer bli riktigt snyggt! Vänta så får ni se ^^

Imorn är mamma ledig så då ska vi till Öland. Kanske ska bli spådda >.< Känns lite scary fast väldigt coolt på samma gång. Har alltid varit fashinerad av övernaturliga ting. Nån som har några erfarenheter dom kan dela med sej av kanske? Själv har jag inte så många, men människan på bilden har varit med om en del. Vissa är ju födda med övernaturliga förmågor.

Kommentarer
Josefine säger:

Jag va på en seans :) Då fick jag veta att jag ha varit sigenare och spåtant i mitt förra liv på 1800-talet :P. Va riktigt häftigt eftersom mediumet visste precis hur jag va och att jag har haft ont i magen o allt :P

2009-02-20 | 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback