Ny teckning och Ny layout :)


Tänkte att det var dags med en ny teckning nu eftersom det var ett tag sen det döck upp någon. Har utgått från en bild men mest ritat på fri hand. Använde mej dels av en stiftpenna (av någon anledning föredrar jag att rita med det xD) en mjukare penna till de mörkaste partierna i bl.a. håret och en tusch penna till ögonen. Den är bara ritad på nån timme så inget seriöst. Kunde vara noggrannare med b.la. håret. Vi får väl se om jag fortsätter på det :)

Ja, ni ser säkert att layouten har gjorts om ingen. Nu ska jag nog ha det såhär ett tag. Kanske ändrar headen med tiden men nu känner jag att jag har fått till en hyfsad grund. Obsavera flikarna uppe vid headern ^^ *Nööjd*

Kommentarer
Raisa säger:

Dude.. AWSOME! <3

2009-02-18 | 14:12:16
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback