måste införskaffa kol xD

Jag har vart duktig, och börjat på teckningen ^^ faktist. Fast nu kom jag på att jag måste införskaffa kol för att kunna slutföra den. Den är så mörk så det kommer nog inte bli speciellt bra om jag sätter mej och försöker rita dit hela bakgrunden med vanliga plyertspennor. Får lägga den åt sidan och slutföra den i morn, då jag förhoppningsvis har masat mej ner till stada och köpt kol (eller lånat  från skolan ^^) Ser ut att kunna bli som den kan bli hyfsad i alla fall ;D

Föresten så är det en ny layout på bloggen som ni ser ;D Lite bättre om man säger så ;P


En av Hanna Björkstedt's bilder som sagt. Har älskat den bilden sen jag såg den för första gången, så det är skit kul att rita av den ^^ Inte klar än dock.

Kommentarer
hanna b säger:

ååååh, vad fint! får jag låna den med? :D

2009-02-06 | 16:03:27
Bloggadress: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Lisa säger:

Klart :D Det är ju dina vackra bilder jag har ritat av ^^

2009-02-06 | 16:27:45
Anna säger:

du ritar grymt snyggt!!

2009-02-07 | 20:32:34
Bloggadress: http://annakubel.blogg.se/
emma säger:

Du tecknar super fint! Jag brukar själv teckna. men det är en sak som gör mig galen, att teckna håret. Jag tycker det bara är krångligt och jag har dåligt tålamod till det. Har du något bra tips om hur man tecknar det ? =/

2009-02-07 | 22:40:47
Bloggadress: http://emmaagzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback