inspiration



Bilden har inte jag gjort, och har faktist ingen aning om vem som målat den. Älskar den i alla fall. Akvarell färger skulle jag tro. Det är något som jag inte är alltför duktig på att hantera, men som jag banne mej ska lära mej, för resultatet kan bli så otroligt bra! Denna bilden föreställer Brandon Lee, som spelade huvudrollen i The Crow. En fantastik film, som remonenderas varmt! Han blev skjuten under inspelningen och dog, så filmen tillägnades honom. Bli inte förvånade om det kommer ett avritat portätt på honom ;D

Usch va kallt det är säger jag bara. Jag gillar snö, men detta är väl ändå för mycket. Fryser var jag än är... det är inte klokt. Är nog inte så frisk heller. Imorn är det kroki direkt på morronen. Jag kommer vara död xD Har haft sovmorron till 9 hela veckan så det kommer bli svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback